
Prilike za (su)financiranje projekata iz nacionalnog plana oporavka i otpornosti
Bespovratne potpore za digitalizaciju
U najavi je natječaj putem kojeg možete nabaviti bespovratne vaučere za usluge stručnjaka za digitalizaciju.
NAPOMENA: Korištenje jedne vrste vaučera nije preduvjet za korištenje druge vrste vaučera. Društvo može iskoristiti najviše 2 vrste vaučera po pozivu.
Vaučer za digitalnu transformaciju
Maksimalan iznos vaučera: 75.000,00 kn
Prihvatljivi troškovi:
- provjera potencijala za transformaciju
- izrada strategije za digitalnu transformaciju
Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
Maksimalan iznos vaučera: 75.000,00kn
Prihvatljivi troškovi:
- edukacija djelatnika za razvoj digitalnih vještina,
upravljanje podacima, kibernetička sigurnost - razvoj novih digitalnih vještina u vezi s
računarstvom u oblaku (engl. cloud)
Vaučer za kibernetičku otpornost
Maksimalan iznos vaučera: 110.000,00 kn
Prihvatljivi troškovi:
- izrada sigurnosnh i tehničkih izvješća
- provjera propusnosti infopodataka
- penetracijska ispitivanja
Vaučer za digitalni marketing
Maksimalan iznos vaučera: 75.000,00 kn
Prihvatljivi troškovi:
- izrada web stranice
- izrada i testiranje mobilnih aplikacija
- uporaba podataka za poboljšanje interakcije s
kupcima - izrada online trgovine i platformi za rezervacije
Nama najzanimljiviji su vaučeri za digitalni marketing i vaučer za digitalnu transformaciju. U sklopu vaučera za digitalni marketing možete izraditi web stranicu, membership platformu, LMS (learning management system), web trgovinu, a u sklopu vaučera za digitalnu transformaciju možete izraditi strategiju za digitalizaciju.
Obzirom na ograničena sredstva predviđena ovim natječajem, od krucijalne je važnosti da projekt pripremite na vrijeme.
Momentum IT rješenja će ponuditi cjelokupnu uslugu u suradnji sa svojim partnerima, od pripreme dokumentacije za natječaj, do same izvedbe.
Kako se pripremiti?
- Naručitelj sastavlja dokument sa zahtjevima
- Izvođač procjenjuje mogućnosti, analizira projekt i slaže strategiju
- Izvođač daje informativnu ponudu
- Provjera prihvatljivosti projekta – komunikacija sa certificiranim konzultantom za EU projekte
- Ispunjava se dokumentacija za prijavu i u tom trenutku se već može krenuti sa izvedbom projekta (ako naručitelj tako odluči)
- Potpisuje se ugovor o izvedbi između izvođača i naručitelja
- Razvoj projekta kroz 12 mjeseci od potpisivanja ugovora