20 tra

Prilike za (su)financiranje projekata iz nacionalnog plana oporavka i otpornosti

Bespovratne potpore za digitalizaciju

U najavi je natječaj putem kojeg možete nabaviti bespovratne vaučere za usluge stručnjaka za digitalizaciju.

NAPOMENA: Korištenje jedne vrste vaučera nije preduvjet za korištenje druge vrste vaučera. Društvo može iskoristiti najviše 2 vrste vaučera po pozivu.

Vaučer za digitalnu transformaciju

Maksimalan iznos vaučera: 75.000,00 kn
Prihvatljivi troškovi:

  • provjera potencijala za transformaciju
  • izrada strategije za digitalnu transformaciju

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina

Maksimalan iznos vaučera: 75.000,00kn
Prihvatljivi troškovi:

  • edukacija djelatnika za razvoj digitalnih vještina,
    upravljanje podacima, kibernetička sigurnost
  • razvoj novih digitalnih vještina u vezi s
    računarstvom u oblaku (engl. cloud)

Vaučer za kibernetičku otpornost

Maksimalan iznos vaučera: 110.000,00 kn
Prihvatljivi troškovi:

  • izrada sigurnosnh i tehničkih izvješća
  • provjera propusnosti infopodataka
  • penetracijska ispitivanja

Vaučer za digitalni marketing

Maksimalan iznos vaučera: 75.000,00 kn
Prihvatljivi troškovi:

  • izrada web stranice
  • izrada i testiranje mobilnih aplikacija
  • uporaba podataka za poboljšanje interakcije s
    kupcima
  • izrada online trgovine i platformi za rezervacije

 

Nama najzanimljiviji su vaučeri za digitalni marketing i vaučer za digitalnu transformaciju. U sklopu vaučera za digitalni marketing možete izraditi web stranicu, membership platformu, LMS (learning management system), web trgovinu, a u sklopu vaučera za digitalnu transformaciju možete izraditi strategiju za digitalizaciju.

Obzirom na ograničena sredstva predviđena ovim natječajem, od krucijalne je važnosti da projekt pripremite na vrijeme.

Momentum IT rješenja će ponuditi cjelokupnu uslugu u suradnji sa svojim partnerima, od pripreme dokumentacije za natječaj, do same izvedbe.

Kako se pripremiti?

  1. Naručitelj sastavlja dokument sa zahtjevima
  2. Izvođač procjenjuje mogućnosti, analizira projekt i slaže strategiju
  3. Izvođač daje informativnu ponudu
  4. Provjera prihvatljivosti projekta – komunikacija sa certificiranim konzultantom za EU projekte
  5. Ispunjava se dokumentacija za prijavu i u tom trenutku se već može krenuti sa izvedbom projekta (ako naručitelj tako odluči)
  6. Potpisuje se ugovor o izvedbi između izvođača i naručitelja
  7. Razvoj projekta kroz 12 mjeseci od potpisivanja ugovora

Kako vam možemo pomoći?

    Želite biti pravovremeno informirani o bespovratnim potporama www vaucherima koji uskoro kreću?

    Upišite svoju email adresu i informacije stižu u vaš mailbox! Nemojte propustiti priliku da dobijete veliku vrijednost u obliku potpore za troškove izrade webshopa, web stranice, ili digitalnog marketinga!