31 svi

Kako uklanjanje neaktivnih i “bounce” e-mail adresa poboljšava vaše e-mail kampanje

I evo nas opet na temu održavanja 🙂 Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je tehničko održavanje bilo kojeg aspekta vašeg poslovanja važno; bila to web stranica, mailing lista, CRM, ERP ili koja god fancy skraćenica.

Kako bi omogućili smooth sailing (mailing :)) vašeg poslovanja ovi koraci mogu biti od velike važnosti.

U svijetu digitalnog marketinga, mailing lista je jedan od najvažnijih alata za izgradnju odnosa s kupcima, povećanje prodaje i jačanje brenda. To već ptice na grani znaju. Međutim, ono što mnogi zanemaruju jest važnost održavanja “čiste” i ažurirane mailing liste. U ovom članku, istražit ćemo zašto je ključno uklanjati adrese koje ne otvaraju vaše newslettere i one koje se vraćaju (bounce), te kako to može poboljšati učinkovitost vaših email kampanja.

Zašto je održavanje čiste mailing liste važno?

  • Poboljšano dostavljanje emailova

Kada vaša mailing lista sadrži veliki broj neaktivnih ili “bounce” adresa, to može negativno utjecati na dostavljanje vaših newslettera. Email provideri poput Gmaila, Yahooa i drugih, koriste algoritme za praćenje dostavljanja emailova. Ako često šaljete emailove na nepostojeće ili neaktivne adrese, vaša email kampanja može biti označena kao spam. Održavanjem čiste liste, osiguravate da vaši emailovi stižu u inbox svojih pretplatnika. Wow – kažete – prvi glas. All right – idemo dalje.

  • Povećana angažiranost

Kada uklonite neaktivne adrese, vaša mailing lista postaje kvalitetnija. To znači da će vaši emailovi biti poslani onima koji su stvarno zainteresirani za vaš sadržaj, proizvode ili usluge. Veća angažiranost rezultira višim stopama otvaranja i klikova, što je ključno za uspjeh svake email kampanje. Cool, lajkam!

  • Smanjenje troškova

Većina email marketing platformi naplaćuje svoje usluge na temelju broja pretplatnika na vašoj mailing listi. Uklanjanjem neaktivnih adresa i onih koje se vraćaju, možete smanjiti troškove i osigurati da plaćate samo za pretplatnike koji su vrijedni vašeg ulaganja. Pa to je fantastično! Zašto ja to već ne znam?

Kako prepoznati i ukloniti neaktivne i “bounce” adrese

  • Praćenje stope otvaranja

Redovito pratite stope otvaranja vaših emailova. Ako neki pretplatnici nisu otvorili vaše emailove u posljednjih šest mjeseci do godinu dana, možda je vrijeme da ih uklonite s liste. Neki email marketing alati nude opcije za automatsko praćenje neaktivnih korisnika. U sljedećim člancima ćemo detaljnije o tome.

  • Segmentiranje pretplatnika

Segmentirajte vašu mailing listu kako biste lakše pratili angažman različitih grupa pretplatnika. Možete stvoriti segment za one koji su aktivni i onaj za one koji su neaktivni. Na taj način, možete prilagoditi svoje emailove kako biste ponovno angažirali neaktivne pretplatnike prije nego što ih potpuno uklonite.

  • Uklanjanje “bounce” adresa

Ovo je krucijalno! Email adrese koje se vraćaju mogu biti klasificirane kao “hard bounce” (trajni problem, npr. nepostojeća adresa) ili “soft bounce” (privremeni problem, npr. pun inbox). Hard bounce adrese trebaju biti odmah uklonjene, dok soft bounce adrese treba pratiti kako biste vidjeli hoće li se problem riješiti.

 

Održavanje čiste mailing liste ključni je element uspješnog email marketinga. Uklanjanjem neaktivnih i “bounce” adresa, možete poboljšati stopu dostavljanja kampanji, povećati angažiranost i smanjiti troškove. Redovito pratite svoju mailing listu, segmentirajte pretplatnike i ne bojte se ukloniti one koji ne doprinose vašoj kampanji. Na taj način, osiguravate da vaši emailovi stižu do onih koji ih stvarno žele primiti, čime povećavate šanse za uspjeh vaših email kampanja.

Ovaj tekst bi trebao biti informativan i koristan za one koji žele optimizirati svoje malining liste. Ako imate bilo kakvih pitanja ili dodatnih savjeta, javite se na info@momentum.hr ili popunite kontakt formu.

Kako vam možemo pomoći?

    Želite biti pravovremeno informirani o natječajima kojima možete financirati ulaganje u online prisutnost – web stranice ili web shopove?

    Upišite svoju email adresu i informacije stižu u vaš mailbox! Nemojte propustiti priliku da dobijete veliku vrijednost u obliku potpore za troškove izrade webshopa, web stranice, ili digitalnog marketinga!