06 ruj

Konfiguriranje konverzija u Google Analytics sučelju

Pojam konverzije u Google Analytics-u

Pojam konverzije u Google Analytics-u označava događaj pomoću kojeg možemo biti sigurni da smo posjetitelja na našoj web stranici pretvorili u kupca. U e-commerce svijetu to je najčešće thank you page ili stranica koja se otvori nakon što kupac dovrši proces plaćanja. Konverzije mogu biti i pretplata na newsletter, poslana kontakt forma, bilo što što u vašem poslovnom modelu označava ostvarenje vašeg poslovnog cilja.

Benefiti konfiguriranja konverzije u GA sučelju

Prednosti konfiguriranja konverzija u GA sučelju su u tome što možemo precizno mjeriti učinke marketinških kampanja, odnosno koliko je uspjeha imala određena kampanja. Ako nemamo definiranu konverziju, ne možemo ni znati koliki je učinak imala kampanja te ne možemo raditi usporedbe podataka prije i poslije kampanje.

Koraci za konfiguriranje GA konverzija

  • Kreiranje novog događaja (eventa) u GA sučelju

Nakon što smo se odlučili koji događaj označava konverziju u našem poslovnom modelu, možemo krenuti na kreiranje samog događaja.

U našem primjeru koji dolazi iz e-commerce svijeta, radi se o platformi za online joga studio, konverziju predstavlja otvaranje stranice Dobrodošli (www.budi.studio/dobrodosli).

Događaj se kreira klikom na gumb Izradi događaj:

Događaj se sastoji od dva uvjeta: 1. event_name je jednako page_view i 2. page_location sadrži slug naše podstranice

  • Kreiranje nove konverzije

Nakon što smo kreirali događaj, potrebno je kreirati i samu konverziju klikom na gumb Novi događaj konverzije:

VAŽNO: Jako je bitno da je sami naziv konverzije identičan nazivu događaja. Nažalost, GA nema u ovom polju listu postojećih događaja pa moramo ručno upisati naziv konverzije.

I na samom kraju moramo označiti da je konverzija koju smo kreirali uistinu konverzija :).

  • Provjera ispravnosti postupaka

Provjera ispravnosti postupaka se radi u snimci izvješća ili bilo kojem drugom izvještaju koji se tiče konverzija.